تولید راهنمای برنامه درسی تربیت بدنی و سلامت با رویکرد فرهنگی و تربیتی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی دکتر بهرام محمدیان معاون وزیر و رئیس این سازمان، بر اهمیت و جایگاه ویژه درس تربیت بدنی و سلامت تأکید کرد و گفت: با اجرای علمی ورزش در مدارس از آسیب‌زایی آن جلوگیری شود.

دکتر محمدیان به تولید راهنمای برنامه درسی حوزه تربیت و یادگیری تربیت بدنی و سلامت تا پایان آبان‌ماه تأکید کرد و افزود: محتوای ویژه‌ای برای مدارس ورزش تهیه شود و از امکانات و فرصت‌های سازمان در حوزه فنی و حرفه‌ای، تجارب و نظرات کارشناسی اساتید دانشگاه ها و متخصصان رشته‌های ورزشی استفاده شود.

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود توجه به تربیت روحیۀ حماسی با استفاده از فرهنگ اسلامی و ایرانی در حوزه تربیت و یادگیری سلامت و تربیت بدنی را توصیه کرد و یادآور شد: برای تقویت روحیه جمع‌گرایی دانش‌آموزان بر ورزش‌های جمعی و گروهی بیشتر سرمایه‌گذاری شود.

وی در ادامه افزود: باید برنامه‌های ورزشی امروز لذت و شادمانی و سلامت را برای دانش‌آموزان به ارمغان آورد و برای آینده زمینه خدمت بیشتر فراهم نماید. (قوّ علی خدمتک جوارحی)

محمدیان در خاتمه گفت: باید دانش‌آموزان ما چنان تربیت شوند که هرچه قدرت بدنی آنان افزایش ‌یابد ، تواضع و فروتنی آنان نیز افزوده شود.

تاریخ خبر: 
چهارشنبه, 10 مهر, 1392

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.