آموزش و پرورش باید انقلابی بماند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدیان صبح شنبه 19 تیرماه 95 در دیدار عیدانه با جمعی از مدیران سازمان ضمن عرض تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران، با اشاره به فراز هایی از بیانات مقام معظم رهبری، افزود: همانگونه که ایشان تاکید داشتند، باید آموزش و پرورش روحیه انقلابی و انقلابی پروری خود را حفظ کند.

وی با بیان این مطلب که نباید گرفتار شعارزدگی شد، آن را به بساز و بفروشی تشبیه و تصریح کرد: شعار ها به ویژه شعار مرگ بر آمریکا باید در عمل خود را نشان دهد.

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش گسترش بد حجابی را زمینه ساز نفوذ فرهنگی دشمن در جامعه اسلامی قلمداد کرد و اضافه نمود: فلسفه وجودی انبیاء و کتب آسمانی تربیت و تخلق به اخلاق اسلامی است، لذا توسعه و بسط ارزشهای اسلامی باید در اولویت فعالیتهای فرهنگی همه مسئولان به ویژه آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی کسب رضای حق تعالی را اصلی ترین انگیزه خدمت به مردم دانست و اضافه نمود: اگر کار با اخلاص و علاقه صورت گیرد، از اجر معنوی بالایی برخوردار است که شرط اصلی آن باورمندی و اعتقاد به اصالت کار است و باید بین کارمندی و باورمندی تفاوت قائل شد. زیرا برخی بر اساس وظیفه اداری کار می کنند، اما به اصالت آن اعتقادی ندارند.

تاریخ خبر: 
دوشنبه, 21 تير, 1395

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.