معرفی کتاب های آموزشی مناسب، پشت جلد کتاب های درسی

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محی‌الدین بهرام محمدیان بعداز ظهر روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه 95 با حضور در محل برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران واقع در شهر آفتاب، از غرفه این سازمان در سالن ناشران آموزشی بازدید کرد.

وی در دیدار با کارشناسان دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی که وظیفه ساماندهی به منابع آموزشی و تربیتی را نیز بر عهده دارند، از جزئیات میزگردهای ناشران منابع آموزشی با کارشناسان این سازمان که هرروز در محل غرفه سازمان پژوهش برگزار می شود مطلع شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در دیدار با همکاران خود بر تداوم رابطه نزدیک ناشران آموزشی با کارشناسان دفتر ساماندهی منابع آموزشی تاکید و اضافه کرد: سال هاست که بسیاری از ناشران آثار غیراستاندارد از فضای رسانه ای برای تبلیغ استفاده می کنند و حتی بازار را بر ناشران استاندارد می بندند، گرچه فضای تشویقی کتابنامه رشد برای ناشرانی که منطبق بر استانداردهای ما کار می کنند مشوق خوبیست ولی کافی نمی رسد.

محمدیان گفت: ما حتی به خرید از ناشران برگزیده اقدام کردیم و از طرفی آثار برتر استاندارد را در صفحه آخر کتاب های درسی معرفی کردیم. ولی بازهم خواهش من از ناشران این است که در این خصوص رأسا اقدامات تبلیغاتی را انجام دهند و آثار خودشان را به عنوان دارنده مهر تایید آموزش و پرورش به عنوان یک "برند" به جامعه نشر معرفی کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با همکاری و هم افزایی ناشران و مولفین متعهد، بتوانیم قدم به قدم در این مسیر جلو برویم تا آثار نامطلوب را از بازار نشر خارج کنیم.

تاریخ خبر: 
چهارشنبه, 22 ارديبهشت, 1395

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.