تسلیت به مناسبت درگذشت زنده یاد حاج احمد اشرف اسلامی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدیان پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت زنده یاد حاج احمد اشرف اسلامی، صادر کرد. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در گذشت تاسف بار برادر ارجمند و شخصیت خدوم و فرهنگی، مرحوم حاج احمد اشرف اسلامی که عمر خود را صرف خدمت به نهاد تعلیم و تربیت و اهتمام به پرورش نسل نو نمود، موجب تاثر و اندوه خاطر شد. در طی بیست سال آشنایی با آن مرحوم، جز عشق و علاقمندی به توسعه تعلیم و تربیت اسلامی و فراهم آوردن فرصت های تربیتی برای نسل نو چیزی برجسته نمی نمود. هرچند وی در بخش های مختلفی از دستگاه های اداری نظام جمهوری اسلامی خدمت کرده بود ولی شوق توجه به مدرسه داری و شاگرد پروری وی بیشتر بود. یقینا با رفتن وی به جوار حق یاد او با شاگردان و دوستان و همکارانش خواهد ماند و دعای خیر پرورش یافتگان مدارس تحت اشراف او ذخیره جهان دیگر او خواهد بود.

با نهایت تاسف این اندوه را به خانواده محترم و بازماندگان و شاگردان و دوستداران آن فقید سعید تسلیت می گویم و از درگاه خداوندی صبر واجر برای آنان وعلو درجه و رحمت واسعه برای آن مرحوم مسالت می نمایم.
محی الدین محمدیان
معاون وزیر و رئیس سازمان

تاریخ خبر: 
دوشنبه, 20 ارديبهشت, 1395

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.