دانش‌آموزان باید در سنگر دانش از پیشرفت و عدالت کشور به خوبی نگهداری کنند

حجت‌الاسلام و المسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، آغاز سال ۱۳۹۴ را به فرهنگیان و دانش‌آموزان تبریک گفت و اظهار داشت: حلول سال جدید را به همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان تبریک عرض می‌کنم و آرزو می‌کنم و امیدوارم وقتی دعای تحویل سال را می‌خواندند به معنا و مفهوم این دعا توجه کرده باشند.

وی افزود:‌ درصدد برآییم حالمان را بهتر از آنچه سال گذشته بود بگردانیم؛ دل‌هایمان را با هم یکی کنیم و برای اسلام، مردم و کشورمان فکر کنیم و پیشرفت و تعالی کشور و تربیت خوب نسل آینده‌مان را مورد توجه قرار دهیم؛ خداوند متعال نیز برکتش را شامل حالمان بگرداند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اضافه کرد: روزهای خوبی در پیش خواهیم داشت مشروط بر اینکه همه با هم همدل بوده و مانند همیشه پشت سر مقام معظم رهبری باشیم و آنچه اهداف امام(ره) و انقلاب است، محقق کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان ما یاد دانش‌آموزان شهید و همکلاسی‌های 57 خود را به یاد داشته باشند؛ شهدای دانش‌آموزی که در جبهه‌ها دفاع کردند و کشورمان ماند تا امروز به دست ما برسد؛ آنها باید تلاش کنند تا در سنگر دانش، کار و تولید از پیشرفت و عدالت کشور خوب نگهداری کنند.

تاریخ خبر: 
دوشنبه, 3 فروردين, 1394

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.