حمایت آگاهانه از ارزش‌های انقلاب اسلامی نقطۀ امید و قوت نسل چهارم است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی دکتر محی الدین بهرام محمدیان با اشاره به مطلب فوق افزود: راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه امسال به‌وضوح نشان داد تقویت ایمان، بصیرت دینی و باور به ارزش‌های انقلاب اسلامی و توان‌مندسازی مربیان، طلاب و دانش‌آموزان برای وفاداری و حمایت آگاهانه از این ارزش‌ها نقطۀ امید و قوت امروز و نسل چهارم است.

آیت‌الله محمدیان در جمع طلاب و فضلای حوزه علمیه آذربایجان تأکید کرد؛ مواجهۀ هوشمندانه با توطئه‌های دشمنان با استفاده از ظرفیت‌های برنامه‌های آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و فعال‌سازی و مشارکت خانواده و سایر نهادهای فرهنگی به‌ویژه حوزه علمیه و روحانیان و طلاب جوان در برنامه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و انقلابی از لوازم ارتقاء بصیرت دینی و ایمانی است.

وی تأکید کرد، دشمن در عرصۀ اقتصاد و سیاست تمام ترفندهای خود را به‌کار بسته و در میدان تجاوز نظامی نیز خود را آزمود. مردم ایران هر روز مقاوم‌تر از پیش در برابر هجمۀ دشمن صف‌ آرایی کردند. ولی دشمن به‌ ویژه شیطان بزرگ با استفاده از استراتژی‌ و روش‌ وسواس خناس می‌خواهد سینه‌ها و دل‌های مردم به‌خصوص نسل جوان را تسخیر کند. لذا باید عقبه و سنگر تعلیم و تربیت را با حساسیت تمام حراست و صیانت کرد و ترویج و حفاظت از آداب و سبک زندگی اسلامی ایرانی و فعال‌سازی کانون‌های تربیتی برون مدرسه‌ای مانند مساجد و کتابخانه‌ها و فرهنگ‌ سراها به‌ ویژه انجمن‌های مذهبی و دینی در جهت تقویت معرفت و باورهای دینی به‌ ویژه اعتقاد به توحید و معاد و ولایت و انتظار با رویکردی قرآنی روایی و عقلانی در بین نسل جوان و نوجوان مجدانه پی‌گیری کرد.

تاریخ خبر: 
دوشنبه, 4 اسفند, 1393

نظرات

سلام علیکم ، حاج آقای محمدیان ،بسیار خداوند را شکر گزارم که در جلسه روحانیت شرکت کرده بودم . به اعتقاد من بزرگان علمی هر از چند گاهی به شهر و وطن خود سر بزنند. خدا رحمت کند استاد علامه جعفری را ، وقتی به تبریز می آمدند ماها سر از پا نمی شناختیم ،همین حس پنجشنبه گذشته با دیدن شما به ما دست داده بود مخصوصا طلاب جوان از خاطرات مدرسه ای شما بسیار استفاده بردند ، از شما درخواست می کنم تبریز را دریابید و هر از چند وقت به طلاب آذربایجانی در قم یا حوزه های استان مثل تبریز و بناب و اهر سر بزنید التماس دعا نصرتی

روحانیت باید سنگر مساجد را حفظ کند و از هر کاری که به نقش تربیتی و هدایتی او لطمه می زند کناره گیری کند . سنگر اجتهاد و فقاهت را باید روحانیت پاسداری کند.

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.