جمهوری اسلامی تا دستیابی به قله‌های تعالی و زمینه‌ساز قیام مهدوی به پیش خواهد تاخت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به نهضت های ضد استعماری و استقلال طلبانه منطقه افزود: پژواک و طنین فریاد استقلال‌طلبانه و آزادیخواهانۀ تربیت‌یافتگان انقلاب اسلامی و مکتب امام خمینی(ره)، حصار مرزها را در نوردیده و در اقصی نقاط جهان به گوش می رسد. خیزش های اسلام خواهی و استقلال طلبانه خواب راحت را از چشمان کاخ‌نشینان مستکبر و وابستگان جیره‌ خوار و هم‌پیمانان منطقه‌ای آنها ربوده و دیگر نمی‌توانند به آرامش و راحتی حکمرانی کنند. جبهه مقاومت علی‌رغم توطئه‌ها و نیرنگ‌ها و پول‌خرج‌کردن‌های قارون‌های نفتی شبه‌جزیره و شیخ‌نشین‌ها، راه نفوذ و سلطه را سدّ کرده است؛ هرچند استکبار جهانی دست به بدل‌سازی خیزش و مقاومت اسلامی در چهرۀ طالبان، القاعده، النصره، داعش و ده‌ها گروهک دست‌پروردۀ تروریستی زده است که عقل و خرد را در پای شهرت و شهوت به جمود کشیده‌اند.
جبهه‌های متعدد گشوده‌شده در برابر امت اسلامی حاکی از نگرانی شدید استکبار جهانی به‌ویژه امریکاست، اما به‌یقین صبح پیروزی نزدیک و وعدۀ الهی در یاری محرومان و پیروزی مؤمنان بسیار نزدیک‌تر است.
محمدیان اضافه کرد: امروز که در آستانۀ سی و هفتمین بهار آزادی وپیروزی ملت غیور ایران بر رژیم ستمشاهی هستیم قرار داریم، یاد امام خمینی رحمت‌الله علیه آن بزرگ‌مرد تاریخ را گرامی داشته و به روح بلند همۀ شهیدان نهضت جهانی اسلام، به‌ویژه شهیدان طلیعه‌دار نهضت امام خمینی(ره) درود می‌فرستیم و با امام و شهیدان پیمان می‌بندیم که از جمهوری اسلامی، این میراث ماندگار امام خمینی(ره) تا آخرین نفس و آخرین قطرۀ خون خود صیانت و پاسداری کنیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی یقیناً در پرتو هدایت‌های رهبری خود، که ردای ولایت فقیه برازندۀ اندام اوست و اتحاد و یکپارچگی و هوشیاری ملت ایران که چشم جهانیان به او دوخته شده است، تا دستیابی به قله‌های تعالی و پیشرفت و ساختن جامعۀ آرمانی زمینه‌ساز قیام مهدوی به پیش خواهد تاخت.

کلیدواژه:

تاریخ خبر: 
جمعه, 17 بهمن, 1393

نظرات

بهار انقلاب اسلامی مبارکباد / در بهار آزادی جای امام و شهدا خالی

از سال ٥٧ شرق و غرب مبهوت انقلاب اسلامی ایران هستند ،استرتژیستهای غربی و شرقی نیز تحلیل آن عاجز و نا توانند چون از شناخت معجزه الهی ناتوانند.

راهپیمایی بیست و دوم بهمن وعده گاه سالانه ی مردم برای حمایت از آرمانهای امام رحمةالله علیه و بیعت مجدد و مکرر با رهبری معظم انقلاب است و ما با جان و دل در راهپیمایی شرکت می کنیم.

Pages

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.