کتاب های درسی در اینترنت خواندنی شد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان گفت: این عنوان جدید با نام 'رشد من' شامل مواد آموزشی پایه های مختلف تحصیلی است تا دانش آموزان به آسانی به مواد و کتاب های درسی دسترسی پیدا کنند.

وی اضافه کرد: افرادی که به اینترت دسترسی ندارند نیز از طریق سی دی می توانند مطالب را به صورت کامل دریافت کنند.
رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: شبکه ملی مدارس ایران (رشد) سال هاست در دسترس دانش آموزان، معلمان و خانواده ها قرار داشته و بنا دارد در مرحله بعد، خدمات لازم را به دانشجویان تربیت معلم، دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، دانشجویان رشته های علوم تربیتی و روانشناسی نیز ارایه دهد.
معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: اکنون دانش آموزان در هر نقطه ای از کشور که اینترنت در اختیار داشته باشند می توانند کتاب های درسی را صفحه به صفحه مشاهده کرده و بهره ببرند.
بهرام محمدیان، با اشاره به اینکه ارایه شبکه ملی مدارس ایران (رشد) روی شبکه تلویزیون از جمله برنامه های سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در سال آینده خواهد بود، افزود: با این اقدام، خانواده ها دیگر مجبور به هزینه اینترنت نبوده و می توانند کتاب های درسی را از طریق شبکه های تلویزیونی مشاهده کنند.

کلیدواژه:

تاریخ خبر: 
يكشنبه, 4 آبان, 1393

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.