هژمونی امریکایی در حال رنگ باختن و ارزش های امریکایی در معرض فرو پاشی قرار گرفته است!

انقلاب اسلامی، دشمنان خود را در تنگنا قرار داده است.
هژمونی امریکایی در حال رنگ باختن و ارزش های امریکایی در معرض فرو پاشی قرار گرفته است!
نور خبر؛ امام مسجد مسجد و مجتمع اسلامی نور در سخنرانی خود به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ادای شکر به مناسبت دوام و استمرار پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: قرآن می‌فرماید در روزهای الهی برای انسانهای پر شکیب و شکرگزار نشانه های قدرت خداوند آشکار می‌شود، ما در این چهل سال گذشته هر روز شاهد یک نشانه‌‌ای از اراده و عظمت الهی در انقلاب اسلامی و تحقق وعده‌ی پیروزی مستضعفان بر مستکبران هستیم. اگر چهار دهه‌ی قبل انقلاب را در سقوط نظام ستمشاهی تجربه کردیم امروز آثار انقلاب اسلامی را در سقوط دولت های استبدادی منطقه، افتادن نقاب از چهره‌ی وابستگان امریکایی در نظام‌های سیاسی منطقه، آشکار شدن نفاق رژیم های وابسته‌ی عربی و خیزش ادامه دار جوانان و ملت‌های اسلامی در خط مقاومت و پایداری شاهد هستیم.
دکتر محمدیان افزود: همانطور که دوسال پیش عرض کرده بودم، انقلاب به دوره ‌ثبات خود رسیده و دشمنان خود را در آستانه‌ی عقب نشینی قرار داده است و امروز باید بگوییم نه تنها انقلاب اسلامی، دشمنان خود را در تنگنا قرار داده است بلکه هژمونی امریکایی در حال رنگ باختن و ارزش های امریکایی در معرض فرو پاشی قرار گرفته‌است!
البته این پیروزی با ایمان و پافشاری به اصول و اصلاح ناکارآمدی‌ها و شکر نعمت مردم و رهبری به کمال می رسد. ولا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مؤمنین.
آیت‌الله محمدیان افزود: شکر نعمت مردم و رهبری یعنی تک تک ما به ویژه کارگزاران حکومتی باید در خدمت به مردم و تأمین آرامش روانی و آسایش زندگی آنان به ویژه عامه‌ی مردم شب و روز نشناسند و در فرمانبری از رهبری و پیگیری منویات ایشان صادقانه، نهایت تلاش و تدبیر خود را همراه با پاکدامنی و تقوا بکاربندند.

منبع خبر:

تاریخ خبر: 
سه شنبه, 21 بهمن, 1399

نظرات

چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را به کوری چشم دشمنان ایران اسلامی جشن می گیریم. پیروزی انقلاب اسلامی مبارک باد.

در بهار آزادی جای شهدا خالی، مخصوصا جای سردار دلها شهید سلیمانی خالی است. اما قول میدیم راه همه شهدا را تا پیروزی نهایی و نابودی امریکا ادامه دهیم.

جمهوری اسلامی آرزوی سالهای طولانی امت اسلامی که در بیستو دوم بهمن ماه سال۵۷ محقق شد.

Pages

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.