نفحه‌ی رحمانی شهادت سردار سلیمانی

شهادت سردار سلیمانی نفحه‌ی رحمانی است که در چهارگوشه‌ی کشور برای بازسازی هویت انقلابی، ملی و دینی وزیدن گرفته است.
امام مسجد نور در جمع نمازگزاران و شرکت کنندگان کرسی تفسیر اعلام کرد: خداوند در روزگار تشتت و ظهور فتنه در منطقه و بروز دلتنگی‌ها و نگرانی‌ها در ایران و عراق نسیمی از رحمت خود را با رایحه‌ی شهادت عزیزترین و بهترین سردار یعنی شهید حاج قاسم سلیمانی در ایران و عراق وحتی لبنان و سایر کشورهای منطقه گستراند تا همگان به خود آیند و چهره‌ی کریه و دست خون آلود و نفس فتنه انگیز دشمن را آشکارا ببینند. امریکا و هم پیمانان اروپایی و دستیاران مرتجع او در میدان شیطنت و شرارت با بیشرمی و وقاحت از یکدیگر گوی سبقت می‌ربوند تا اراده‌ی ناپاک خود را بر مقاومت اسلامی دیکته کنند.
آیةالله محمدیان افزود: اما اقدام تروریستی حکومت تروریست پرور ایلات متحده‌ی امریکا در به شهادت رساندن سردار دلها قاسم سلیمانی هرچند قلب‌های ما را آزرد و کام جانمان راتلخ نمود اما خداوند جان بنده‌ی خوب خود را به قیمت یکدل ساختن امت خرید و او را صدر نشین سدرةالمنتهی ساخت تا مزد صبر و استقامت و بصیرت مردم را در انتقام سخت از امریکا قرار دهد، اولاً: چهره های نفاق و کناره گیر از میدان جهاد را باز شناساند، ثانیاً: عظمت و عزت عراق و ایران را در اتحاد و وفاق‌ملی مردمشان به نمایش بگذارد، ثالثاً: جدایی ناپذیر بودن دو ملت برادر‌،‌ ایران و عراق با آمیختگی خون های سرداران ابدی شود. رابعاً آغاز انتقام سخت با زنگ اخراج نیروهای امریکا از منطقه نواخته شود.
استاد محمدیان تأکید کرد: مردم خوب، قدرشناس، بابصیرت و با استقامت حجت را بر مسؤولان به اتمام رسانده‌اند تا از امریکا انتقام سخت بستانند و همراهان مجرم منطقه‌ای آنان را به شدت مؤاخذه و بازخواست نمایند و به آمد‌و‌شد دیپلماتیک بسنده نکنند. باید کسانی که امکانات اعم از فضا، فرصت، اطلاعات و پشتیبانی برای حمله به شهید سپهبد سلیمانی و همرزمان شهیدش و همچنین جانشین فرماندهی حشد الشعبی ابومهدی المهندس را فراهم کرده‌اند تنبیه شوند.


محمدیان اضافه کرد: هیچکدام از این کارها جبران شهادت سردار قاسم سلیمانی نمی‌شود مگر این‌که خداوند به لطف خود و به احترام خون پاک شهیدان،‌ شکست ذلیلانه‌ی امریکا و‌ اخراج مقتدرانه‌ی نیروهای متجاوز را از بلاد اسلامی رقم بزند. وی در پایان صحبت خود ضمن دعوت برای حضور در مراسم وداع و تشییع شهید قاسم سلیمانی ابراز کرد؛ انتقام سخت از امریکا نباید تا تحقق آن فراموش شود.

منبع خبر:

تاریخ خبر: 
دوشنبه, 16 دى, 1398

نظرات

شهادت شهید وحدت آفرین بود هشیار باشیم که دشمن با حوادث اخیر آن را لطمه نزند!

Pages

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.