احیاء حقوق عامه، بسط عدالت و صیانت از آزادی های مشروع مدنی، انتظار از سید ابراهیم رئیسی

نور خبر: از سوی رییس مرکز مطالعات فقهی تعلیم و تربیت و امام مسجد و مجتمع اسلامی نور، پیام تبریکی به مناسبت انتصاب حضرت آیةالله سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه ی قضائیه جمهوری اسلامی صادر شد.

در این پیام آمده است با این انتصاب بارقه ی امید در میان مردم نسبت به احیاء حقوق عامه و بسط عدالت و صیانت از آزادی های مشروع مدنی با ریاست سید ابراهیم رییسی ایجاد شده است، متن کامل این پیام چنین است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند حضرت آیةالله حاج سید ابراهیم رئیسی دامت برکاته
سلام علیکم
خبر انتصاب حضرتعالی به سمت ریاست قوه ی قضائیه ی جمهوری اسلامی ایران از سوی مقام معظم رهبری دام ظلّه، در آغاز دهه ی پنجم انقلاب اسلامی و گام دوم آن، بارقه ای از امید در جهت احیاءحقوق عامّه و بسط عدالت و صیانت از آزادی های مشروع مدنی و جریان یافتن خونی تازه در شریان گسترده ی دستگاه قضائی کشور را در میان ملّت ایجاد کرد.
یقیناً به لطف الهی و عنایات و توجهات حضرت حجّت ارواحنا فداه با سابقه، تجربه و شناختی که از سامانه ی قضائی و حقوقی کشور دارید با پشتوانه ی رفیع فقهی و حقوقی همراه با اعتماد مقام معظم رهبری نسبت به شایستگی و کار آزمودگی در عرصه ی مدیریت و فرهنگ و سیاست شما را کمک خواهد کرد با روحیه ی انقلابی و جهادی و نفوذناپذیر از سوی ارباب قدرت، درباره ی تظلمات، شکایات و مقابله با تعدیات و حل و فصل دعاوی و رفع خصومات قاطعانه اتخاذ تصمیم کنید و طعم و مزه ی احقاق حق و اِعمال قانون بدون تبعیض و بدون تأثیر پذیری از فشارهای بیرونی به آحاد مردم ایران به ویژه مظلومان و ستم دیدگان بچشانید و مردم را نسبت به مقابله با فساد و تعقیب و مجازات متخلفان و پیگیری و تنبیه متجاوزان به حقوق مردم ایران را در فراسوی مرزها با بهره گیری از ظرفیت های حقوق بین الملل امیدوار سازید.
توفیق روز افزون جنابعالی و همکاران صالح شما را در دستگاه قضایی جمهوری اسلامی که جز شایستگان و عدالت پیشگان نباید به آن مسند تکیه زنند، از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم. ان شاءالله در این میدان خطیر، سربلند و سرفراز و مؤید به عنایات خاصّه ی امام عصر روحی و ارواح العالمین له الفدا بوده و تبریک صمیمانه ی ما را به همراه دعای خالصان پذیرا باشید. انّه ولیّ التّوفیق
محی الدین بهرام محمدیان
۱۸/ اسفند/۱۳۹۷

منبع خبر:

تاریخ خبر: 
يكشنبه, 19 اسفند, 1397

نظرات

تبریک میگم به این سید بزرگوار. در این راه سخت خدا کمکش کنه

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.