دفاع مقدس، تاریخ گویای مقاومت ملت ایران در برابر قدرت های استکباری است

دکتر محمدیان: دفاع مقدس، تاریخ گویای مقاومت ملت ایران در برابر قدرت های استکباری و تجاوز و جنگ جهانی بر علیه انقلاب اسلامی است.

امام مسجد نور با بزرگداشت خاطره ی شهدای دفاع مقدس و تجلیل از فداکاری های رزمندگان اسلام و ایثارگران اظهار کرد: آنچه دشمنان را به طمع انداخت تا جمهوری اسلامی را آماج هجوم خود قراردهند، احساس ضعف و بر آورد غلط آنان از دلبستگی مردم ایران به انقلاب اسلامی بود و آنچه باعث شد نقشه ی دشمنان در شکست انقلاب و ملت ایران ناکام بماند و پیروز میدان مردم ایران باشند یکپارچگی، همدلی و از خودگذشتگی و ایثار برای اسلام و کشور بود.
محمدیان افزود: در سالهای جنگ نیز بودند کسانی به فکر منافع شخصی و سودجویی فردی بودند اما قاطبه ی ملت با ایثار و فداکاری و با ایمان به راه خود فرامین امام راحل را با جان و دل پی می گرفتند و سختی ها را به جان می خریدند و در دفاع از رزمندگان و پشتیبانی از آنان مسیر پیروزی را هموار می کردند. خاطرات جنگ و دفاع مقدس را به خاطر بیاوریم فداکاری خانواده ی رزمندگان و صبر و شکیبایی خانواده ی شهدا و یکدلی و همت مردم و صفا و صمیمیت و دلسوزی و جهادگری مسؤولان رمز پیروزی ما بود.
استاد محمدیان اضافه کرد الگوی عملی ما کربلا و امام حسین علیه السلام و اهل بیت آن بزرگوار بود، امروز نیز در این جنگ نابرابر اقتصادی، فرهنگی و حتی نظامی نیازمند همان سیره و روش پایداری و مقاومت هستیم. البته با این تفاوت که امروز برجبهه ی دشمن خارجی با تمام قدرتش، مرتدان سیاسی انقلاب و خستگان و پشیمانان از انقلابیگری نیز اضافه شده اند و همانند ستون پنجم در داخل دنبال ایجاد تزلزل و تغییر شرایط به نفع دشمن هستند.
آنچه امروز نیاز داریم علاوه بر مقاومت و پایداری بصیرت و روشنگری است تا جریان پیچیده نفاق و عقبه ی داخلی دشمن افشا شود و همگان از مردم و حتی جهانیان نسبت به دروغ و ریاکاری و فریبکاری امریکا و هم پیمانان پی ببرند. باید به یقین بدانیم که هیچکس امروز و در آینده ملت ما را برای مقابله با دشمن نه تنها سرزنش نخواهد کرد بلکه از ملت ایران بخاطر شجاعت و مقاومتش و پیشرفت های علمی و سیاسی و اجتماعی و آزادی و استقلالش تقدیر خواهد کرد و خواهد ستود.

منبع خبر:

تاریخ خبر: 
جمعه, 6 مهر, 1397

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.