امریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی باید به جرم اقدام علیه بشریت مجازات شوند

استاد محمدیان اظهار کرد: مردم فلسطین، امروز نشان دادند که دولت سعودی را شریک جرم رژیم صهیونیستی می دانند و چهره ی واقعی آنها را شناخته اند. آتش خوردن تصاویر ولیعهد و پادشاه عربستان در کنار عکس ترامپ و پرچم رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین های اشغالی شاید برای اولین بار حکایت از افتادن پرده ی تزویر از چهره ی مدعیان خادمان حرم دارد.

محمدیان بر این نکته تأکید کرد که وجدان جامعه ی بشری بویژه مسلمانان در سرزمین های اسلامی متوجه جنایت و شرارتی شده است که می تواند در آینده فاجعه ای به مراتب بزرگتر از اشغال قدس شریف و آوارگی در سده ی اخیر را به وجود بیاورد.
امام مسجد نور خطاب به نمازگزاران و فعالان عرصه ی اجتماعی و سیاسی و حاضران در فضای مجازی توصیه کرد؛ در انعکاس و پژواک ابعاد جنایت امریکا و اسرائیل و رژیم حاکم بر حجاز کوتاهی نکنند و با روشنگری ابعاد جنایت و پیامدهای خطرناک این تصمیم شرورانه ی ترامپ را افشا کنند.
محمدیان اظهار کرد، در قیام و اعتراض امروز مردم در اراضی اشغالی ٥نفر به شهادت رسیدند که یکی از آنها یک کودک شش ماهه بود و هم زمان با آن با بمباران هوایی مناطق مسکونی یمن توسط هواپیماهای سعودی ٢٤ نفر به شهادت رسیدند. این مشابهت رفتارها و کودک کشی چگونه قابل توجیه است؟! مگر اینکه قائل باشیم هر دو رژیم با یک هدف از یکجا دستور می گیرند.

منبع خبر:

تاریخ خبر: 
شنبه, 18 آذر, 1396

نظرات

امریکا و اسراییل و سعودی مثلث شرارت در منطقه غرب اسیا هستند
مقابله با این مثلث شوم جهاد اعظم و خدمت به عالم انسانی است

یادش بخیر امام راحل که فرمود: اگر از صدام هم بگذریم از آل سعود نمی گذریم. واقعا این قبیله ی بدوی جرثومه ی فساد و خشونت و سر سپردگی هستند
اینها حقیقتا آل یهود هستند!

Pages

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.