جنایات دولت سعودی در یمن یک نسل کشی سازمان یافته و تسویه مذهبی است

حجةالاسلام و المسلمین محمدیان: اقدامات تجاوزکارانه ی دولت سعودی نه تنها از منطق انسانی و اسلامی محکوم است بلکه از منظر حقوق بشر و قواعد بین المللی نیز مردود و محکوم است. جنایات سعودی در یمن یک نسل کشی سازمان یافته و تسویه مذهبی است.

محمدیان با یادآوری مسؤولیت انسانی و اسلامی دولتهای اسلامی و ملتهای مسلمان در محکوم کردن این فاجعه ی ضد بشری، اظهار کرد سازمان ملل و شورای امنیت بر اساس منشور سازمان و کنوانسیونهای مرتبط با حقوق بشر و کودک و حتی کنوانسیون جنگ وظیفه دارد با رژیم کودک کش و متجاوز و ضدّ انسانی آل سعود برخورد کند. هرچند رؤسای این نوع سازمانها معمولاً با دریافت دلارهای نفتی سکوت می کنند و چشمانشان نمی بیند و گوش هایشان صدای هیچ ضجه ای را نمی شنود.
فاجعه ی غذایی و سوء تغذیه، ابتلاء به بیماری های همچون وبا مردم یمن و بیش از همه کودکان را تهدید می کند ولی علیرغم اعلام برخی از مجامع مردم نهاد، هنوز سازمانهای بین المللی هیچ اقدام عملی انجام نداده اند و محاصره ی بنادر و فرودگاه های یمن بر فشارها افزوده است.
متاسفانه آوارگان میانمار و مسلمانان روهینگای نیز وضع مشابهی دارند. در حالی که از آقای پاپ انتظار می رفت خانم رئیس حزب حاکم میانمار را حداقل موعظه می کرد! ولی با کمال تأسف ایشان از حداقل یک کلمه در حمایت آوارگان مسلمان و مظلومان میانمار نیز دریغ کردند!!!
نمی دانم این برخوردها با سلوک مسیح علیه السلام و دیگر انبیاء آسمانی علیهم السلام چه نسبتی دارد؟
استاد محمدیان ضمن دعای مردم مظلوم میانمار و یمن بشدت اقدامات سبعانه ی دولت سعودی را محکوم کرد و این رفتارها را تکمیل جنایات رژیم صهیونیستی و عملی کردن سیاستهای امریکا دانست.

منبع خبر:

تاریخ خبر: 
پنجشنبه, 9 آذر, 1396

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.