تعلیم و تربیت دانش آموزان ریشه در آموزه های غنی اسلامی و دینی دارد

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: تعلیم و تربیت دانش آموزان ریشه در آموزه های غنی اسلامی و دینی دارد و در این مسیر رسالت سنگینی بر عهده آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم، حجت الاسلام و المسلمین محی الدین بهرام محمدیان روز شنبه در آئین آغازین مهر96 همزمان با سراسر کشور در دبیرستان شاهد حضرت خدیجه (س) در قم افزود: دفاع مقدس یادآور رهبر کبیر انقلاب است که ندای اسلامیت را در غربت جهان اسلام در دنیا سر داد و انقلابی اسلامی را پایه ریزی کرد.
حجت الاسلام محمدیان تصریح کرد: دفاع مقدس یادآور شهیدانی است که ایستادند تا ملت و مکتب ما در جای جای تاریخ باقی بماند و امروز ما پیرو رهبری هستیم که میراث دار شهیدان است.
وی اظهارکرد: تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس درس پایداری و مقاومت و ذلت گریزی را به نسل جوان و دانش آموزان و فرهیختگان می دهد.
معاون وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: رویش های انقلاب و نسل امروز نشان می دهد که از نسل پیشین انقلاب پیش روتر هستند و زمینه های تحقق آینده کشور در مسیر پیشرفت و عدالت فراهم می سازد.
وی تصریح کرد: دستاوردهای امروز به دلیل فرهنگ شهادت و ایثار است که رازها و رمزهای آن را در طول دفاع مقدس دیده ایم و امروز با همین سرمایه با ارزش کشور را اداره می کنیم.
محمدیان بیان کرد: اگر منطق جمهوری اسلامی منطقی استوار است و دشمنان و مستکبران را به گزافه گوئی وادار می کند به دلیل ارزش های انقلابی و دفاع مقدس است در این عرصه دشمن خود را شکست خورده می بیند و به گزافه گوئی می پردازد.
وی با اشاره به پیام وزیر آموزش و پرورش به دانش آموزان کشور گفت: این روزها پیام جوانمردی و آزادگی و عدالت طلبی را در خود دارد که باید در کنار تحصیل علم و دانش با پایبندی به ارزش های انقلابی گام برداشت.
معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: تعلیم و تربیت دانش آموزان در فرهنگ غنی دینی و اسلامی ما جایگاهی مهم دارد که باید بدان توجه و اهتمام ویژه ای داشت و مهر را با نور دانش توام ساخت.
وی در پایان گفت: یاد و خاطره دانش اموزانی که در اردوی بسیج و فرزانگان جان خود را از دست دادند گرامی می داریم و برای دانش آموزان که مصدوم شده اند و جایشان در روز اول مهر در کلاس ها خالی است آرزوی سلامت داریم.

کلیدواژه:

تاریخ خبر: 
يكشنبه, 2 مهر, 1396

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.