مهرورزی از ویژگی مؤمنان نسبت به یکدیگر است

مهرورزی از ویژگی مؤمنان نسبت به یکدیگر است، نه تنها همه ی فرزندان ایران اسلامی برای ما عزیزند بلکه دوست داریم تمام کودکان عالم در آرامش و سلامت و صلح و شادکامی زندگی کنند.

نور خبر: محمدیان در جمع انجمن خیریه ی آذری های مقیم مرکز ضمن تشکر از خدمات خیرین آذری در عرصه های مختلف، کار آنان را مصداق برّ و عمل صالح خواند که جزو باقیات صالحات در پرونده ی عمل آنها خواهد ماند و نه تنها آثار مثبت این اعمال شایسته در بهبود زندگی اجتماعی و فردی خود و دیگران در این دنیا قابل مشاهده است بلکه روز قیامت نتیجه ی این اعمال نجات بخش خواهد بود.
استاد محمدیان اضافه کرد مهرورزی و محبت به همنوعان از ویژگی مومنان است، مؤمن نه تنها به یک مؤمن مهربانی می کند، همه ی انسانها را دوست می دارد. نه تنها همه ی فرزندان ایران اسلامی برای ما عزیزند، بلکه دوست داریم تمام کودکان عالم در آرامش و آسایش، سلامت و صلح و شادکامی زندگی کنند. کودکان افغانی و برخی از ملیتها که در کشور ما هستند کمک کنید از تحصیل و آموزش باز نمانند، کمیساریای پناهندگان پُز و ژست انسان دوستی را می دهند، شما دولت جمهوری اسلامی را کمک کنید تا بتواند فرمایش مقام معظم رهبری را در تحت پوشش گرفتن کودکان افغانی در مدارس عملیاتی کند.
امروز کودکان و نوجوانان و زنان و دختران آسیب دیدگان جنگ های تحمیلی در یمن، سوریه، میانمار، فلسطین و دیگر نقاط جنگ زده و بلادیده و غارت شده است. ما از این غم و غصه ها نه تنها در جهان اسلام ناراحتیم، بلکه نسبت به همه ی محرومان و مستضعفان احساس مسؤولیت می کنیم.
شما خیرین و نیکوکاران الگو واسوه تان، امیرالمؤمنین علی علیه السلام است، دعا کنید بر این مرام پایدار باشید.
در خاتمه ی این دیدار هر کدام از خیرین تعهداتی را در مناطق مختلف آذربایجان تقبل کردند.

منبع خبر:

تاریخ خبر: 
جمعه, 24 شهريور, 1396

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.