تسلیت حجةالاسلام والمسلمین محمدیان به مناسبت درگذشت زنده یاد دکتر علی شریعتمداری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان به مناسبت درگذشت فیلسوف فرزانه واستاد گرانقدر درعرصه تعلیم و تربیت زنده یاد دکترعلی شریعتمداری عضو محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی پیام تسلیتی صادر کرد. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انّا لله و انّا الیه راجعون

خبر درگذشت استاد فرهیخته و گرانقدر جناب آقای دکتر علی شریعتمداری عضو محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی موجب تأثر و تأسف گردید.

آن استاد گرانقدر در عرصه تعلیم و تربیت شاگردان زیادی را تربیت و آثار علمی گران‌سنگی را از خود به یادگار گذاشت و در مناسب‌های مختلف و فرصت‌های گوناگون به مسائل آموزش و پرورش عطف توجه داشت و به تحول و دگرگونی در آموزش و پرورش به‌ویژه حوزه تربیت معلم تأکید فراوان می‌کرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه علمی و فرهنگی کشور به‌ویژه اساتید و پژوهشگران عرصه تعلیم و تربیت و همچنین آرزوی صبر و شکیبایی به بازماندگان محترم و خانواده سوگوار آن استاد فقید رحمت و غفران واسعه الهی را برای ایشان مسئلت می‌نمایم.

معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی
محی‌الدین بهرام محمدیان
بیستم دی ماه 1395

تاریخ خبر: 
سه شنبه, 21 دى, 1395

نظرات

با عرض تسلیت درگذشت استاد ماندگار آقای دکتر علی شریعتمداری ، برای آن فقید سعید که دانشمندی اخلاق مدار بود رحمت و غفران مسألت می نماییم

Pages

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.