تعلیم و تربیت عرصۀ بدیههسرایی و تکنوازی نیست
دکتر محمدیان:
تعلیم و تربیت عرصۀ بدیههسرایی و تکنوازی نیست
تعلیم و تربیت عرصۀ بدیههسرایی و تکنوازی نیست
محمدیان ضمن بزرگداشت هشتم اسفند ماه سالروز تأسیس نهاد پرورشی تأکید کرد، تلاشهای مربیان پرورشی در طول سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی بهویژه در سالهای آغازین آن، تضمینکننده سلامت فکری، امنیت روانی و پایداری اخلاقی دانشآموزان و آیندهسازان بوده است.
دکتر محمدیان یادآوری کرد: اسناد تحول بنیادین بر تحقق و عملیاتی کردن نظریۀ اسلامی تعلیم و تربیت تأکید دارد و هرگونه طرح و برنامه ولو به ظاهر خوب و مفید باید در هندسۀ ترسیم شده سند تحول قرار گیرد.
آموزش و پرورش بهعنوان بزرگترین دستگاه تعلیم و تربیتی نمیتواند به رأی و نظر شخصی و ارادۀ افراد اداره شود و تعلیم و تربیت عرصة بدیههسرایی و تکنوازی نیست. هر پیشنهاد جدید و طرح و برنامهای لازم است با مشارکت عمومی کارشناسان در چهارچوب سیاستگذاری نهادهای مرجع مانند شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی آموزش و پرورش عملیاتی و اجرایی شود.
دکتر محمدیان یادآوری کرد: اسناد تحول بنیادین بر تحقق و عملیاتی کردن نظریۀ اسلامی تعلیم و تربیت تأکید دارد و هرگونه طرح و برنامه ولو به ظاهر خوب و مفید باید در هندسۀ ترسیم شده سند تحول قرار گیرد.
آموزش و پرورش بهعنوان بزرگترین دستگاه تعلیم و تربیتی نمیتواند به رأی و نظر شخصی و ارادۀ افراد اداره شود و تعلیم و تربیت عرصة بدیههسرایی و تکنوازی نیست. هر پیشنهاد جدید و طرح و برنامهای لازم است با مشارکت عمومی کارشناسان در چهارچوب سیاستگذاری نهادهای مرجع مانند شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی آموزش و پرورش عملیاتی و اجرایی شود.
تاریخ خبر:
پنجشنبه, 10 اسفند, 1391
- 1699 مرتبه بازدید
نظر دهید