بسیج فرهنگیان باید اجرای بند بند سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش را دنبال کند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان در جلسه فرماندهان پایگاه‌های حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: هر مکتبی برای خود علاوه بر سامانه فکری، طرح، برنامه و روشی دارد که با هماهنگی برای رساندن مخاطبان به اهداف مورد نظر تلاش می‌کنند و بسیج تفکری برخاسته از متن ارزش‌های والای اسلامی است و باید از این نهاد با تمام وجود پاسداری کرد.

وی اخلاص بسیجی را دلیل متقن پایداری آن توصیف کرد و گفت: به استناد آیه شریفه " کل من علیها فان و یبقی وجه ذوالجلال و الاکرام" همه چیز فنا شدنی است و تنها ذات اقدس باری‌تعالی ماندنی است و چون بسیجی با اخلاص پا به میدان گذاشته و منتسب به اوست، جاودانه خواهد ماند.

محمدیان با تأکید بر الویت کار فرهنگی، فرماندهان را به برنامه‌ریزی و انجام برنامه‌ها با انسجام کامل سفارش کرد و افزود: خوشبختانه در سازمان پژوهش همه بسیجی بوده و به کار فرهنگی مشغول هستند.

معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی چهار خطر تضعیف، تحریف، تحمیل و منسی را بزرگترین آفات بسیج برشمرد و تصریح کرد: هرگز نباید اجازه داد قداست واژگانی که پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی را تضمین کرده است به فراموشی سپرده شده و یا تحریف شود.

وی فرماندهان پایگاه‌ها را به مطالبه مصوبات اسناد بالادستی از جمله سند تحول بنیادین تحریض نموده و افزود: حیات طیبه واژه مقدسی است که همه فعالیت‌های وزارت آموزش و پرورش در جهت تحقق آن باید بسیج شود

حجت الاسلام محمدیان افزود: بحمدالله سازمان پژوهش غیر بسیجی ندارد، همه باید بسیجی باشند و مهمترین کار بسیج آن است که اجرای بند بند سند تحول را که از مطالبات مقام معظم رهبری است تا حصول نتیجه پیگیری و مطالبه کند. زیرا رسیدن به اهداف مقدسی چون حیات طیبه و هویت ایرانی- اسلامی را دنبال می کند.

وی با اشاره به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای خودسازی و تهذیب نفس فراهم می سازد که همه ما به آن نیازمندیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، تقویت حلقه‌های صالحین و جلسات تلاوت قرآن کریم را گامی مؤثر در جهت خودسازی و کمال توصیف کرد و با اشاره به حدیثی از قول پیامبر اکرم(ص) اضافه نمود: همه در همه حال نیازمند موعظه‌اند و در شب‌های عرفانی قدر باید از خدا بخواهیم به ما چشم حق دیدن ، گوش حق شنیدن و اعضا و جوارحی عطا نماید که جز در راه حق قدم برنداریم.

کلیدواژه:

تاریخ خبر: 
دوشنبه, 2 تير, 1393

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.