روابط عمومی رسالت تکمیلی و ترمیمی دارد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، محی‌الدین بهرام محمدیان در جمع همکاران روابط عمومی سازمان، به تبیین و تشریح وظایف فعالان این عرصه ارتباطی پرداخت و افزود: اطلاع‌رسانی درون و برون سازمانی به دور از هرگونه کم و کاستی، بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی از وظایف مهم روابط عمومی است.

محمدیان با تاکید بر نقش تبلیغاتی و اطلاع رسانی روابط عمومی دردهه‌های گذشته، به‌ تغییرات حوزه دانش اجتماعی تصریح کرد: روابط عمومی، روابط زنده، پویا و ارگانیک درون سازمانی و انعکاس افکار عمومی به مدیریت باید به‌گونه‌ای باشد که بتواند با محیط بیرونی در یک تعامل و تعاون فعال، نیازهای مخاطبین را مرتفع کند.

وی تأثیرکار روابط عمومی را در ارتباط با خود، خلق، خلقت و خدا دانست و خاطرنشان کرد: با مثبت نگریستن و دوری از هرگونه منفی‌نگری، به مخاطبین خود انرژی و روحیه مضاعف بدهید.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، با اشاره به این‌که افراد شاغل در عرصه ارتباطات درون و برون سازمانی باید مثبت‌نگر باشند، افزود: اعتقاد به کرامت انسانی، عناصر روابط عمومی را از هرگونه انحراف باز می‌‌دارد.

وی نگاه تک بعدی و یک جانبه‌نگر را از ضعف های برخی رسانه‌ها بیان و عنوان کرد: لازم است نقاط قوت دیده شود و رسانه‌ باید جهانی برای زیستن شایسته را نشان دهد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان این‌که هدف از بیان کمبودها تکمیل آن است نه تخریب، افزود: روابط عمومی رسالت تکمیلی و ترمیمی دارد که باید با رعایت اصول حرفه‌ای و حفظ حریم کلان سازمان به پویایی آن کمک کند.

کلیدواژه:

تاریخ خبر: 
سه شنبه, 30 ارديبهشت, 1393

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.