«معلم» نسل آینده را با هویت اسلامی و ایرانی تربیت می‌کند

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان معاون وزیر آموزش و پرورش رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌‌ریزی آموزشی در مراسم نکوداشت مقام معلم و تجلیل از سرور داورپناه مادر شهیدان طوافی و مدیر مدرسه استثنایی توحید که امروز در خبرگزاری فارس برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: در آموزش و پرورش معلمی کار بسیار مبارکی است.

وی افزود: انسان برای پدر و مادر باید خاضع باشد و معلم همچنین مقامی دارد و هر کس در هر رتبه‌ای که هست باید در مقابل آن خاضع باشد.

حجت‌‌الاسلام والمسلمین محمدیان افزود: بهترین کارها سخت‌ترین آنها است و معلمان استثنایی در مقابل کار خوب معلمی خوب‌ترین آن را انتخاب کرده‌اند و بالاترین از اینها باید اکسیر دیگری باشد که کار تا قیامت ماندگار باشد و آن اخلاص است و اگر اخلاص باشد آن باقی و ماندنی است.

وی یادآور شد: شهید به خاطر اینکه به وجه خدا نگاه می‌کند باقی است.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌‌ریزی آموزشی گفت: معلمانی را دوست می‌داریم که نسل آینده و آینده‌ساز را با هویت اسلامی ایرانی تربیت کند و به ارزش‌های انقلاب و راه امام وفادار باشد و معلم گرانیگاه تحول در آموزش و پرورش است و باید دانش‌آموزان شایستگی‌هایی را به دست آورند که اسلام و ایران را سربلند کند و هرکس در این مسیر گام بردارد کمک‌کار آموزش و پرورش و رسول‌الله(ص) است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان گفت: هدف آینده آموزش و پرورش رسیدن به حیات طیبه، تقویت ایمان و توسعه علم است و آموزش و پرورش باید دانش‌آموزان را چنان تربیت کند که خودش را بشناسند و به دیگران احترام بگذارند و کسانی که در این زمینه کمک می‌کنند همکار و همیار آموزش و پرورش هستند.

وی افزود: نسبت به خبرگزاری فارس تعلق خاطر دارم و آن به خاطر کارهایی است که دیگران انجام نمی‌دهند و شما انجام می‌دهید و صف‌شکنی و خط‌شکنی می‌کنید و یکی از کارهای دیگر راه‌اندازی قسمت «مدرسه» آموزش و پرورش در این خبرگزاری است.

کلیدواژه:

تاریخ خبر: 
سه شنبه, 16 ارديبهشت, 1393

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.