جزئیات بستۀ آموزشی درس زبان انگلیسی پایه هشتم اعلام شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی دکتر بهرام محمدیان معاون وزیر و رئیس این سازمان، بر تولید راهنمای برنامه‌ درسی زبان‌های خارجی تأکید کرد و افزود: بستۀ آموزشی زبان انگلیسی پایه هشتم برای سال تحصیلی 94ـ93 شامل کتاب کار، فلش کارت، سی دی تعاملی، راهنمای معلم، کتاب گویا و فیلم آموزشی ویژه معلمان است.

دکتر محمدیان به اهمیت مدیریت بهینه زمان در فرایند تولید کتاب‌های درسی اشاره کرد و گفت: لازم است محتوای آموزشی کتاب درسی زبان انگلیسی پایه هشتم تا زمستان امسال تهیه و تدوین شود.

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش بر متناسب‌سازی حجم کتب درسی و افزایش تنوع مهارت‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: باید بستة آموزشی زبان انگلیسی در راستای تبیین و تشریح روش آموزش، ابزار و تجهیزات مورد نیاز،‌ اهداف فرهنگی ـ تربیتی، مهارت‌های دانش‌آموزان، چگونگی برقراری ارتباط این کتاب با زبان و ادبیات فارسی و همچنین با زبان خارجی دوره دانشگاهی تهیه و تدوین شود.

دکتر محمدیان در خاتمه از همکاران خود در گروه زبان‌های خارجی خواست که با رعایت اصول فرهنگی بر تقویت آموزش زبان انگلیسی با بهره‌مندی از ظرفیت‌های خارج از سازمان و استفاده از تجربیات ارزنده دفاتر اجرایی وزارت آموزش و پرورش اهتمام ورزند.

تاریخ خبر: 
چهارشنبه, 30 بهمن, 1392

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.