دکتر محمدیان: مجله رشد آموزش راهنمایی تحصیلی با عنوان و ساختاری جدید ارائه می‌شود

در راستای تغییر نظام آموزشی: مجله رشد آموزش راهنمایی تحصیلی با عنوان و ساختاری جدید ارائه می‌شود

مراسم نکوداشت انتشار یکصدمین شماره رشد آموزش راهنمایی تحصیلی با حضور سردبیران، اعضای هیأت تحریریه این مجله از گذشته تاکنون، در سالن اجتماعات سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی دکتر محمدیان معاون وزیر و رئیس این سازمان گفت: در راستای تغییر ساختار نظام آموزشی و تحقق اهداف اسناد بالادستی، مجله رشد آموزش راهنمایی تحصیلی با عنوان و رویکردی جدید ارائه خواهد شد.

دکتر محمدیان با اشاره به ویژگی خاص دانش‌آموزان در 3 سال دوره اول متوسطه تصریح کرد: به‌منظور مراقبت‌های خاص دانش‌آموزان در این دوره، آموزش و تربیت ویژه معلمان از طریق یک نشریه تخصصی ضروری است، بنابراین مجله رشد آموزش راهنمایی تحصیلی در قالب و هیأتی جدیدی به کار خود ادامه خواهد داد.

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم ایجاد مرزبندی میان مجلات رشد تأکید و خاطرنشان کرد: تولید 33 عنوان مجله رشد برای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی افتخار بزرگی است که باید در جهت غنی‌سازی محتوای آن و جذب بیشتر مخاطبان کوشید.

دکتر محمدیان در خاتمه سخنان خود بر ملاقات با پیشکسوتان و اعضای گروه‌های علمی در سازمان تأکید کرد و افزود: دیدار و گفت و گو با اهل فن حاکی از آن است که ما به تجربیات ارزنده آنان نیازمند و مشتاق یادگیری هستیم.

گفتنی است در این مراسم محمد ناصری مدیرکل دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی با اشاره به آنکه مجله رشد راهنمایی تحصیلی در مسیر تحولی گام برداشته است افزود: این مجله مخاطب‌شناسی خوبی داشته و به ارائه و اشاعه برنامه‌های آموزشی خوبی پرداخته است.

ناصری، مجله رشد راهنمایی تحصیلی را یک رسانه مفید دانست و افزود: این نشریه با ارائه گزارش و گفتگوهای علمی به رفع مشکلات و نیازهای دانش‌آموزان در این دوره و طرح مسائل و چالش‌های کلان آموزش و پرورش پرداخته است.

در پایان این مراسم از سردبیران و اعضای هیأت تحریریه از گذشته تاکنون تقدیر به‌عمل آمد.

منبع خبر : روابط عمومی وامور بین الملل

کلیدواژه:

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.