هیچ مولفه‌ای در آموزش و پرورش به اندازه معلم تاثیرگذار نیست/ معلمان باید تولید محتوا کنند

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، حجت الاسلام محی‌الدین بهرام محمدیان که به مناسبت بزرگداشت مقام معلم به همراه فرهنگیان ستادی وزارت آموزش و پرورش در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضور یافته بود، یاد امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب را گرامی داشتند.

وی هیچ مولفه‌ای در آموزش و پرورش را به اندازه معلم تاثیرگذار ندانسته و بیان کرد: معلمان به عنوان الگو و نمونه، دانش آموزان را برای آینده تربیت می کنند. همچنین معلمان به عنوان پژوهشگر می توانند فرایند آموزش و یادگیری را با پشتوانه اندیشه، تحقیق و پژوهش تقویت کنند.

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش در ادامه تصریح کرد: معلمان به عنوان راهبر آموزشی می توانند فرایند آموزش را تسهیل و به عنوان برنامه ریز آموزشی در سند تحول بنیادین، تولید محتوا کنند.

به گفته رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، هیچ جایگزینی برای معلم نیست و معلمان با الهی تربیت کردن نسل آینده، دانش آموزان را با آرمان ها و نسل آینده آشنا می کنند.

محمدیان در پایان گفت: تحولاتی که در آموزش و پرورش رخ داده، جز با صبر و شکیبایی نبوده است و از مردم می خواهیم صبر داشته باشند تا آموزش و پرورش بهترین ها را ارائه دهند.

تاریخ خبر: 
سه شنبه, 10 ارديبهشت, 1392

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.