نتایج پژوهشی نقد و ارزیابی شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، دکتر بهرام محمدیان معاون وزیر و رئیس سازمان در جمع اعضای هیئت علمی و کارشناسان پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، بر نقد علمی و منصفانه تأکید کرد و افزود: تعامل، گردش اطلاعات، به‌روز بودن تخصص، دانش و آگاهی از ضروریات اثربخشی و کارآمدی یک مرکز علمی ـ پژوهشی است.

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ملاک‌های شناسایی اولویت‌های پژوهشی تأکید کرد: نیازمند وضعیتی هستیم که در آن، با شناسایی موانع کاربست تحقیقات، شیوه‌های اثربخشی نتایج پژوهشی، احصاء و ارزیابی شود.

دکتر محمدیان، در بحث از کارکرد پژوهشی، به زمان گذشته، حال و آینده اشاره کرد و افزود: لازم است نتایج پژوهشی، گذشته را ارزیابی، حال را تسهیل و آینده را پیش‌بینی کند.

دکتر محمدیان در خاتمه با بیان اینکه حیات علمی در گرو نقد است، افزود: دستاوردهای پژوهشی در فضایی علمی نقد و ارزیابی شود و حقایق، صریح و صادقانه همراه با صفا و صمیمیت ارائه گردد.

تاریخ خبر : 08/02/92

نظرات

با سلام و احترام خدمت حضرت حجه الاسلام والمسلمین محمدیان ، بنده از قبل نوشته های ایشان را مطالعه نمودم و از مطالب این دانشمند در زمینه های علمی -پژوهشی بهره ها برده و بسی خوشحالم که این چهره علمی و مذهبی را دیروز 12 /3/ 92در جلسه قرائت حکم انتصاب جناب آقای ساکی مدیر کل جدید و تقدیر از جناب آقای حلیمی اولین مدیر کل استان البرز را از نزدیک ببینم .اینجانب در زمینه کار های تحقیقی و پژوهشی اعلام همکاری دارم .و در خدمتگزاری حاضرم . حسن صالحی کارشناس اداره امور اداری اداره کل آ.پ استا ن البرز

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.