دبیر ستاد تفسیر قرآن منصوب شد

به گزارش ایکنا؛ در جلسه شورای تفسیر قرآن کریم مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی که روز گذشته نهم تیر ماه برگزارشد، حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی به بیان ضرورت و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل جلسات تفسیر و توجه بیشتر طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه به اهمیت درس و تدبر در قرآن پرداخت.

وی همچنین برنامه و فعالیت‌های مؤسسه ترویج را در توسعه و گسترش کلاس‌های آموزش مهارت بیان تفسیر در حوزه‌های علوم دینی دانست.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور در این جلسه ضمن معرفی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان به عنوان فردی دانشمند و دارای سابقه درخشان در مسائل اجرایی، وی را به عنوان دبیر ستاد تفسیر قرآن کریم منصوب کرد.

در حکم انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین محمدیان به بهره‌گیری و مشورت افراد با تجربه و پر تحرک و روحانیون قرآنی و اساتید دانشگاه که مشکل و چشم داشت مادی نداشته باشند و همچنین دوری از تشکیلات اداری و ایجاد یک سازمان جدید تأکید شده است.

یاد آور می‌شود، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدیان در کارنامه خدمت خود، سابقه‌ای چون دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، قائم مقام وزیر در سازمان مرکزی انجمن اولیا و مربیان، جانشین نماینده‌ ولی فقیه در سازمان نهضت سوادآموزی کشور، معاون آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی کشور، معاون فرهنگ و پژوهش ستاد مرکزی اقامه‌ نماز کشور، مشاور رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و ده‌ها مسئولیت‌های فرهنگی و اجرایی را ثبت دارد.

تاریخ خبر: 
دوشنبه, 11 تير, 1397

نظرات

استاد ارجمند برایتان ارزوی موفقیت برای خدمت به ساحت قران کریم دارم.

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.