امضای تقاضانامه ی تسلیم امضای سند وطن فروشی و خیانت به ناموس ملی است

رییس مرکز مطالعات فقهی تعلیم و تربیت در دیدار با مربیان پایگاههای تابستانی آموزش و فهم قران اظهار کرد: ما امروز بیشتر از همیشه نیازمند تربیت دینی فرزندان خویش هستیم تا با ارتقاء و تقویت هویت اسلامی و ایرانی و انقلابی آنها را در برابر نفوذ خزنده ی دشمن صیانت کنیم.

محمدیان با بیان اینکه تربیت حماسی نمودی از هویت دینی و ملی است اظهار کرد کسانی که تقاضانامه ی تسلیم به دشمن را امضا می کنند از چنین تربیتی بی بهره اند و آنها متأثر تربیت سکولار سند وطن فروشی و خیانت به ناموس ملی را امضا کرده اند.
حجةالاسلام والمسلمین محمدیان تأکید کرد آموزش و فهم قران کریم به ما و فرزندانمان یاد می دهد عزت را با ذلت، هدایت را با ضلالت و بلند پایگی را با فرومایگی معامله نکنیم هرچند این راه و این انتخاب نیازمند پایداری و جهاد و از خود گذشتگی باشد.
رییس مرکز مطالعات فقهی تعلیم و تربیت افزود: آیاتی مانند:«اولئک الذین اشتروا الضلالة بالهدی فما ربحت تجارتهم»، « اَ تستبدلون الذی هو ادنی بالذی هو خیر...» و «أ یبتغون عندهم العزّة فاِنّ العزّة لله جمیعاً»همه نشانگر ضرورت تربیت حماسی و کمال خواهانه آحاد امت اسلامی است و سیره و سنت پیامبر اسلام و ائمه ی معصومین و همه ی انبیاءالهی صلوات الله علیهم اجمعین نیز همین بوده است.
محمدیان با یاد آوری خاطره ی یادداشت یکی از مسؤولان بعد از آتش بس در جنگ تحمیلی که امروز لندن نشین شده است، اظهار کرد: آن آقا در آن موقع در ستون یادداشت روز روزنامه ی اطلاعات با عنوان مذاکره ی مستقیم مطلبی نوشت و با صغری و کبری چیدن بیشنهاد مذاکره ی مستقیم با امریکا را داد. در جوابیه ی ایشان مطالب متنوعی ارائه شد از جمله یادداشتی را بنده در روزنامه ی جمهوری اسلامی که آن روزها مشی انقلابی داشت نوشتم ولی بهتر از همه مقام معظم رهبری تذکر دادند که «خاستگاه چنین پیشنهادهایی یا ساده لوحی است و یا مرعوب شدن در برابر دشمن یعنی امریکا».
محمدیان تأکید کرد باید از فرصت جلسات و کلاسهای قرانی برای تحکیم تربیت دینی و حماسی استفاده کرد و با بصیرت افزایی در نسل جوان، با شیوع تفکر تمکین به دشمن پر قدرت و پذیرش ذلت با عناوین فریبنده ی همزیستی مسالمت آمیز با دشمن و یا عقب نشینی از آرمانخواهی مقابله کرد.

تاریخ خبر: 
شنبه, 2 تير, 1397

نظرات

لیبرال جماعت قبله اش پاریس ، معبدش یونسکو،، پرچمش مجسمه ی آزادی و اربابش امریکاست.
الگوی حماسه ی آنان قتل و غارت در ویتنام و کارنامه ی موفقیتشان نمرات حقوق بشری در گوانتانامو ست.

سلام.
جای آن است که خون موج زند در دل لعل **** زین تغابن که خذف میشکند بازارش
زمانه دلتنگی است، آنها که دغدغه دین و ارزشهای والای اسلامی را دارند، یکی پس از دیگری به کنج عزلت تبعید می شوند و افرادی مرعوب غرب و فریفته ظاهر جای آن ها را می گیرند. وقتی مردم در تک و تاب تهیه نان بربری خود را به آب و آتش می زنند، برخی مسئولان بی درد و بی خیال در مرکز تفریحی توچال عکس یادگاری می گیرند.

جانا سخن از زبان ما می گویی!
راستی اینهمه اختلاس در طول تاریخ از مادها گرفته تا هخامنشیان سابقه داشته؟ ارزهای دولتی را چه کسانی و برای چه منظوری دریافت کرده اند؟ محتوای قراردادهای نکبت بار «وزارت خانوادگی نفت» چرا برای «نمایندگان لیستی» مجلس نیز نباید افشاء شود؟

خداوند رحمت کند شهید بهشتی را که فرمود ماشیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت، همو که با توکل بخدا و اعتماد ملت می گفت امریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر ، این ملت ماست که هنوز فریاد می زند مرگ بر امریکا
بله شیفتگان خدمت که به مردم عشق می ورزند و توکل بخدا دارند و چشم امیدشان به اوست ، از مقابله با دشمن و توطئه های هراس به دل راه نمی دهند.

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.