«بدقولی»، طبیعت قدرت های استکباری است

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان صبح امروز در مراسمی که به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات سازمان پژوهش برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب نعمت بزرگی بود که اتفاق افتاد و کشوری که متعلق به خودمان نبود، مال خودمان شد.

وی افزود: ما بودیم که باید هزینه های حفاظت امریکا از منطقه را می‌پرداختیم. به نظر من کسانی که امروز تلاش می‌کنند جهان قدیم و دیروز و رژیم پهلوی را تطهیر کنند، در واقع مرتکب جنایت می‌شوند. این یک حماقت تاریخی و خیانت و جفای ملی است.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به سیر تاریخی وقایع انقلاب تا مرحله پیروزی در 22 بهمن 57 اشاره کرد و گفت: از فردای آن روز مخالفت ها و مزاحمت ها شروع شد. اتفاقات کردستان، ترکمن صحرا و کودتای نوژه اتفاق افتاد، بعد هم جنگ تحمیلی شروع شد؛ اما آنچه مسلم است این است که این انقلاب مثل یک رودخانه پرخروش به پیش می رود؛ رودی که هم آلودگی ها را می شوید و می برد و هم به محیط اطراف خود سرزندگی و نشاط می بخشد.

ملتی که گذشته اش را نشناسد محکوم به فناست

وی با پرداختن به اهمیت شناخت تاریخ هر جامعه در رقم خوردن آینده آن اظهار داشت: ملتی که گذشته اش را نشناسد محکوم به فناست، ولی شناخت تنها کافی نیست. ملت باید بعد از شناخت تاریخ خود، برای آینده برنامه ریزی داشته باشد و این برنامه ریزی در آموزش و پرورش و برنامه درسی نمود پیدا می کند.

دکترمحمدیان با اشاره به تحولات منطقه در سال های اخیر و جنبش های متاثر از انقلاب ایران گفت: امروز آقای ترامپ به عنوان یک ابرقدرت مستقیما با ما روبرو می شود و این نشان می دهد انقلاب ما توانست حرف خود را به کرسی بنشاند.

امروز هیمنه امریکا شکسته است

وی برجام را نقطه عطفی در دیپلماسی ایران برشمرد و گفت: مدیریت دیپلماسی ما در برجام توانست قدرت انقلاب اسلامی ما را در عرصه دیپلماسی نشان دهد. گرچه طبیعت قدرت های استکباری این است که زیر قول خود بزنند و منافع دیگران را نادیده بگیرند، ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی هیمنه امریکا شکسته و این انقلاب اسلامی است که بر منطقه سیطره دارد.

به زیردستان خود احترام بگذاریم

معاون وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت روابط انسانی در محیط کار خاطرنشان کرد: اگر من مدیرم و در موقعیت فعلی آمر هستم معنی اش این نیست که برای همکارانم که مامور هستند احترام قائل نشوم.

وی به مدیران سازمان توصیه کرد: در توزیع فرصت ها و امکانات عدالت را رعایت کنید که هیچ چیز مثل عدالت شیرین نیست.

تاریخ خبر: 
چهارشنبه, 20 بهمن, 1395

نظرات

سران امریکا کابوی های دوره ی فئودالیته هستند که به مردم دنیا با چشم ارباب و رعیتی نگاه می کنند ،این عقب افتاده های تاریخی قدرت تحلیل از بیداری ملت ها حتی از خیزش مردم داخل امریکا نیز برخوردار نیستند. اگر باور ندارید به نوشته های برخی از صاحب نظران منتقد مانند چامسکی نظری بیاندازید.

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.