بازدید سرزده رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از دبستان پسرانه شاهد

حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان در جمع شورای آموزگاران این مدرسه بر درک مفاهیم کتاب های درسی به دانش آموزان تاکید کرد و از آموزگاران خواست که تحلیل خود را نسبت به کتاب های درسی جدید و مقایسه آنها با کتاب های گذشته را به صورت مکتوب به سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور ارسال کنند.

وی از خواندن، نوشتن ، صحبت کردن، و گوش دادن به عنوان چهار مهارت مهم زبان آموزی نام برد و بر تقویت این مهارت ها در دانش آموزان تاکید کرد.

محمدیان مهمترین هدف خود از این بازدید را نظر سنجی در مورد کتاب های درسی به صورت حضوری از دانش آموزان و معلمان عنوان و اظهار کرد: تحلیل کتاب های درسی و ارائه نظرات معلمان به مولفان نقش موثری در تسهیل فرایند یاد دهی و یادگیری دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش به تفاوت های فردی دانش آموزان و اولیاء در مدارس شاهد اشاره و خاطر نشان کرد: باید مراکز مشاوره ای بنیاد شهید در این مدارس راه اندازی شوند.

حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان با ارائه پرسش های مختلف در ارتباط با جذابیت، مفهومی بودن و قابلیت درک و فهم کتاب های درسی از دانش آموزان و آموزگاران نظر سنجی کرد.

بر پایه این گزارش: حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان در دبستان شاهد آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان حضور یافت و روند فعالیت های آموزشی این مدرسه را مورد ارزیابی قرار داد.

کلیدواژه:

تاریخ خبر: 
پنجشنبه, 16 دى, 1395

نظرات

چرا تنها از مدارس ابتدایی بازدید می کنید ؟ یک سری هما به ما بزنید ، دبیرستان البرز

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.