راهپیمایی جهانی اربعین نشان داد:اسلام دین دعوت به کلمه مشترک بین ادیان آسمانی و ارزشهای متعالی انسانی است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمدیان در جمع عزاداران اربعین حسینی ضمن عرض تسلیت این روز به ساحتِ مقدس حضرت حجت اَرواحُنا لِتُرابِِ مَقدَمِهِ الفداء اظهارکرد: امروز حماسه اربعین الهام بخش و بشارت دهنده همگرایی جامعه بشری بر محور ارزشهای متعالی انسانی است.

وی افزود: همچنانکه امام حسین علیه السلام تجلی دهنده شخصیت و دعوت همه انبیاء الهی در وجود خود است، امروز کربلا نقطة کانونی و تجلیگاهِ عشق و ارادت مردم 5 قاره برای ظلم ستیزی و عزت خواهی و پاسداری از کرامات انسانی برای رهایی از یوغ بندگیِ غیر خداست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان تصریح کرد: علیرغم سانسور شدید خبری و عدم انعکاس شایسته ابعاد حضور دلدادگان حسینی از پیروان مذاهب اسلامی و سایر ادیان الهی از سوی امپراطوری رسانه ای غرب، پژواک این حرکت موج آفرین و امید بخش موجب رها سازی ظرفیت های خفته انسانی در اقصی نقاط عالم خواهد شد و در آینده ای نه چندان دور گرانیکای مدنیت نوین دینی مبتنی بر فرهنگ آسمانی انبیاء الهی خواهد بود.

دکترمحمدیان با تاکید بر ضرورت حفظ هوشیاری، اضافه کرد: البته باید هوشیارانه تحرکات تحریف گرایانه و بدل سازی های رسانه ای نظام سلطه را تحت نظر داشت و از ایجاد مانع و یا انشعاب در برابر این موج خروشان خود جوش مردمی از سوی دشمنان جلوگیری کرد.

وی افزود: یقینا دلدادگان اهل البیت علیهم السلام عموما و شوریده سران حسینی خصوصا توجه دارند که پیام آسمانیِ اسلام دعوت به کلمه توحید و توحید کلمه است و در پرتو این پیام آزادگی، سعادتمندی، صلح و عدالت برای همة انسانها فراهم می آید.

کلیدواژه:

تاریخ خبر: 
سه شنبه, 2 آذر, 1395

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.