سال آینده محتوای پایه یازدهم و دوازدهم را یکجا تالیف می کنیم

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان صبح امروز 10 مهرماه 95 در همایش تجلیل از مولفان و پدیدآورندگان رسانه ها و مواد آموزشی در سازمان پژوهش با اشاره به اینکه امسال 200 عنوان محتوای آموزشی جدید در این سازمان تولید شده است گفت: این رقم در تاریخ آموزش و پرورش بی سابقه بوده است و ما امسال توانستیم علی رغم فشارها و کاستیهای موجود مهر را با آرامش شروع کنیم.

وی افزود: من از آقای دکتر فانی تشکر می کنم که با آرامش و توجه و نگاه کارشناسانه ای که داشتند فرصت و میدانی فراهم کردند تا همکارانشان با تامل و تانی کارشان را انجام دهند. جناب دکتر فانی توانستند سپر بلایی در مقابل برخی امواج منفی باشند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از همکاران خود در مدیریت استانی سازمان پژوهش و معلمانی که نظرهای خود را درباره محتواهای آموزشی به سازمان فرستادند تشکر کرد و گفت: معاونت آموزش متوسطه مشخصا در پایه دهم با ما همکاری کردند و من همچنین از کسانی که در چاپ و نشر و افست با ما همکاری کردند و از تلاش شبانه روزی همکارانمان در بخش توزیع تشکر می کنم .

وی در ادامه از لیدا نیک روش مدیرکل دفتر چاپ و توزیع، محمود امانی طهرانی مدیر کل دفتر تالیف متوسطه نظری و دوراندیش مدیرکل دفتر تالیف فنی و حرفه ای به طور ویژه تشکر کرد و گفت: در تالیف باید پیکر واحد را دید و درباره آن تماما قضاوت کرد.باید پیکره 12 سال را از اول
ابتدایی تا آخر متوسطه در کنار هم ببینیم که هدف آن دسترسی به حیات طیبه و شکوفایی فطرت انسان است.
محمدیان از برنامه این سازمان برای تالیف کتابهای پایه یازدهم و دوازدهم خبر داد و گفت: ما برنامه ریزی کردیم تا برای سال تحصیلی 97-96 علاوه بر محتوای پایه یازدهم تولید محتوای پایه دوازدهم هم داشته باشیم تا کسانیکه بعد از ما متصدی امور می شوند(به علت انتخابات در سال آینده) از بابت محتوای کتابهای درسی نگرانی نداشته باشند.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در پایان گفت: به دوستانمان وصیت کردم اگر مجموعه کتابهای درسی این هفت سال در جوف کفن قرار نمی گیرد نمونه کتابها را بگذارند تا بگوییم طی این مدت چه کرده ایم.
در مراسم یازدهمین همایش تجلیل از مولفین و پدیدآورندگان کتابهای درسی و مواد آموزشی با حضور وزیر آموزش و پرورش از تعدادی از مولفین برگزیده کتابهای درسی به نمایندگی از گروه های آموزشی تقدیر شد.

کلیدواژه:

تاریخ خبر: 
شنبه, 10 مهر, 1395

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.