دولتهای مرتجع منطقه در گردونه ی باخت دومینوی قدرت قرار گرفته اند

نور خبر: در جلسه پرسش و پاسخ حلقه ی دانشجویی در کتابخانه ی رسول اکرم صلی الله علیه و آله، استاد دکتر محمدیان اظهار کرد: دولتهای مرتجع منطقه در گردونه ی باخت دومینوی قدرت قرار گرفته اند و دست و پا زدنهای مذبوحانه به نجات آنها منجر نخواهد شد.
آیةالله محمدیان گفت: امروز شیشه ی عمر ملوک و شیوخ منطقه منتظر یک قلاب و سنگ است تا نابود شود، به همین خاطر است که آل خلیفه و آل سعود و آل نهیان و آل صباح همه دست در دست هم قرار داده اند تا در تحت الحمایگی امریکا و انگلیس و پاسبانی نظام صهیونیستی از توفان غضب و نفرت ملتهای خود در امان بمانند.
محمدیان یادآور شد؛ امروز با پایداری مقاومت اسلامی در لبنان و یمن و استقامت دولت و ملت سوریه نقشه ی امریکایی ها و برپادارندگان جنگهای نیابتی ناکام و ناتمام مانده است. دولت ترکیه برای فرار از مخمصه ی باتلاق خودساخته با کودتای ساختگی راه چاره را جست و جو می کند، اردوغان از یک سو برای ترمیم چهره ی خود دولت امریکا را متهم به حمایت از کودتاگران می کند و از سوی دیگر با آغوش باز به سوی رژیم صهیونیستی می شتابد.
دکتر محمدیان در پاسخ به این پرسش "ماجرای سوریه به کجا منتهی خواهد شد؟" اظهار کرد؛ آنچه تا به حال اتفاق افتاده علیرغم مرارتها و شدائد وارده بر مردم سوریه، پایداری و استمرار دولت قانونی سوریه است تا جایی که امروز امریکا و ترکیه و برخی جریانهای معارض، دیگر صحبت از سرنگونی دولت قانونی نمی کنند، البته آنچه امروز افق آن معلوم است سقوط یکپارچه ی دولتهای وابسته همانند نظام حاکم بر حجاز و رژیم آل خلیفه و انقراض دولت غاصب و رژیم جعلی صهیونیستی در آینده ی نزدیک است.
آیةالله محمدیان تبریزی اظهار کرد نقشه ی سیاسی آینده ی منطقه ی آسیای جنوب غربی و شمال افریقا، نقشه ی موافق با آرزوهای امریکا نخواهد بود، نقشه ی آینده را دستهای توانمند مقاومت طراحی خواهد کرد. ایشان یاد آور شدند باطل همانند کف سطح گسترده ای از آب را می پوشاند اما با جریان آب، از بین میرود. سنت الهی دوام دولت حق و جولان کوتاه مدت باطل است.

منبع خبر:

تاریخ خبر: 
جمعه, 19 شهريور, 1395

نظرات

وقاحت و زشتی سعودی ها آنقدر زیاد است که صدای عمرو موسی دبیر کل پیشین اتحادیه ی عرب نیز در آمد.
رژیم رسوای سعودی به دست خود ریشه اش را می کند. الیس الصبح بقریب؟

عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد
دولتها و حکومتهای داعش پرور در پرتگاه سقوط و اضمحلال قرار دارند و نه تنها از راهبرد تکفیر تخریب و تهدید بهره نخواهند توانست ببرند بلکه لبه دیگر شمشیر سلفی گری و داعش پروری و القاعده سازی دست خودشان را خواهد برید.

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.