اول مهر آغازی برای کسب معرفت است

خبرگزاری پانا: معاون وزیر رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در جشن آغاز سال تحصیلی در استان آذربایجان شرقی، اول مهر را آغازی برای کسب معرفت و آموختن بندگی خداوند دانست.
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا - استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان در آیین جشن آغاز سال تحصیلی در دبیرستان دخترانه دکتر موحد ناحیه 4 تبریز تقارن روز عرفه با آغاز سال تحصیلی را مبارک دانست و افزود: این آغاز باید در همه سال ها روز عبادت، کسب دانش برای بندگی خدا در نظر گرفته شود.
معاون وزیر کسب معرفت برای دانش آموزان را از مهم‌ترین اهداف علم‌آموزی برشمرد و گفت: اگر در دانش‌اندوزی معرفت و بندگی خداوند نباشد دانش‌آموزی معنی پیدا نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه اول و آخر علم، شناخت خداوند است، افزود: جبران همه کاستی‌ها، افزایش کمی و کیفی نظام تعلیم و تربیت است.

محمدیان رعایت شعائر اسلامی، معرفت دینی، اطاعت از پدر و مادر، احترام به معلم و با انگیزه درس خواندن را از دانش‌آموزان خواستار شد.

به گزارش پانا، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش، سلام آغاز مهر وزیر را به دانش آموزان استان آذربایجان شرقی رساند و آرزوی پیروزی و شادکامی را برای گل‌های باغ دانش از خداوند منان خواستار شد.

تاریخ خبر: 
پنجشنبه, 2 مهر, 1394

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.