ریاضی ششم ابتدایی سخت نیست/ اشکالات را برطرف می کنیم

محمدیان در گفتگو با مهر عنوان کرد؛
ریاضی ششم ابتدایی سخت نیست/ اشکالات را برطرف می کنیم
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش اعلام کرد: هیچ اعتقادی به سخت بودن ریاضی ششم ابتدایی ندارم، چرا که محتوای این کتاب براساس استانداردهای آموزشی به نگارش درآمده است. حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اعتباربخشی کتابهای ششم ابتدایی گفت: اعتبار بخشی و ارزشیابی کتاب های ششم ابتدایی انجام شده و نتایج ارزشیابی 15 اسفند ماه اعلام خواهد شد.

وی درباره سخت بودن کتاب ریاضی ششم ابتدایی و اینکه آیا احتمال دارد برای سال آینده بخش هایی از کتاب حذف شود، توضیح داد: ما هیچ اعتقادی به سخت بودن کتاب ریاضی نداریم و این کتاب براساس استانداردهای آموزشی به نگارش درآمده است.

به گفته محمدیان، با توجه به اینکه این کتاب در نخستین سال اجرا و تدریس است ممکن است برخی مباحث آن برای برخی از معلمان جدید باشد.

محمدیان با بیان اینکه نتایج ارزشیابی کتابهای درسی 15 اسفند ماه اعلام می شود، ادامه داد: با اعلام نتایج ارزشیابی، اگر اشکالی در بخش هایی از کتاب ریاضی باشد برای سال آینده اصلاح خواهد شد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش درباره کتاب استان شناسی که هم اکنون در برخی از استانها تدریس می شود، گفت: کتاب استان شناسی از سه سال گذشته به صورت آزمایشی در 17 استان کشور به جای درس جغرافیای استان تدریس می شد و از سال تحصیلی جدید نیز در تمامی استانها تدریس می شود.

منبع خبر:

تاریخ خبر: 
جمعه, 27 بهمن, 1391

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.