شهید صارمی نماد یک خبرنگار متعهد است

معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، شهید صارمی را نماد یک خبرنگار متعهد توصیف کرد که تا پای جان به قداست قلم و تعهدش وفادار ماند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محی الدین بهرام محمدیان با اشاره به مطلب فوق افزود: گاه لازم می شود برای نشر حقایق وآگاهی بخشی جامعه مانند شهید صارمی از جان خویش نیز بگذریم.

وی اضافه کرد: امروز دنیا به جای حقیقت و واقعیت، با جعل و تزویر روبروست و به کمک امپراطوری خبری خود حق را باطل و باطل را حق جلوه می دهند. امروز در دنیا یک حرف باطل با هزاران پژواک فراگیر می شود و در این میان سخن از حق گفتن بسیار دشوار است.

دکتر محمدیان افزود: یکی از ویژگی های آخرالزمان بر اساس روایات، ظهور دجال است و دجال نماد فریب و وارونه جلوه دادن حقیقت است. دجال هوش را می رباید و دل ها را فریب می دهد. امروزه ماهواره ها، سایت ها و شبکه های اجتماعی غالبا از مصادیق ابزاری صاحبان تزویر به شمار می روند.

وی در خاتمه تصریح کرد: آن گونه اطلاع رسانی برای ما اهمیت دارد که به موقع، واقع بینانه و مبتنی بر آگاهی بخشی باشد. به عبارت دیگر اطلاع رسانی به گونه ای باشد که سبب ایجاد تشویش و سلب آسایش جامعه نگردد.

کلیدواژه:

تاریخ خبر: 
شنبه, 17 مرداد, 1394

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.