نگرش موسمی به شعارهای رهبری در تدوین کتب درسی نداریم

حجت الاسلام و المسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در پاسخ به پرسشی درباره چگونگی تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص همدلی و همزبانی میان دولت و ملت و ترویج این فرهنگ در میان دانش‌آموزان، اظهار کرد: شعارهای مقام معظم رهبری در هر سال را خط اصلی و سیاست کلی خود می‌دانیم و این سیاست را از زمانی که اعلام می‌شود در دستورکار قرار می‌دهیم و در ادامه راه تداوم می‌دهیم.

وی ادامه داد: به عنوان مثال فرمایشات ایشان در خصوص اقتصاد را شروع کردیم و ترویج این فرهنگ را ادامه خواهیم داد و مباحثی چون اقتصاد ملی، اقتصاد مقاومتی، اصلاح الگوی مصرف، حمایت از سرمایه و تولید ملی، اقتدار اسلامی و انسجام اصلی برای ما اصل است.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه از امسال به موضوع همدلی و همزبانی هم می‌پردازیم عنوان کرد: از امسال یقینا برجستگی خاصی به این موضوع می‌دهیم و در سال‌های آینده آن را ادامه می دهیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: آموزش و پرورش نهاد ملت ساز و آینده ساز است و به لزوم همدلی و همزبانی در جهت اتحاد ملی دولت و ملت تاکید دارد.

تاریخ خبر: 
سه شنبه, 19 خرداد, 1394

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.