امام راحل(ره)، نام اسلام را بر بلندای بام جهان طنین انداز کرد

معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در ششمین برنامه از سلسله نشست های علمی" بزم اندیشه " که به مناسبت خجسته میلاد یگانه منجی عالم بشریت، مهدی موعود(عج) با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی صبح امروز در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد، ضمن گرامیداشت نام و یاد امام خمینی(ره) افزود: به روح بلند و ملکوتی امام راحل درود می فرستیم که بانگ روح افزای "الاسلام یعلوا و لا یعلی علیه " را بر بلندای بام جهان طنین افکن نمود.

وی اضافه کرد: بهترین درود ها را تقدیم آستان مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا می کنیم، همو که هرچه داریم، از عنایات اوست و دل ها به نام و یاد او می تپد. همو که اگر نبود، عالم بهم می ریخت، که فرمود"لولا الحجه لساخت الارض باهلها" همو که همه جهان در انتظار اوست. البته ظهور و خروج او حتمی است و اگر کسی آن را انکار کند، انکار قرآن کرده است. باور به او، باور به قرآن است. او ظهور خواهد کرد تا آنچه را انبیاء پیشین به انجام نرسانده اند، به پایان برساند و جهان را پر از عدل و داد نماید. این اراده خداوندیست و خداوند کتبا وعده داده است "ونرید أن نمن على الذین استضعفوا فی الأرض ونجعلهم أئمة ونجعلهم الوارثین" و یا " وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصالحون" و این وعده کتبی برآورده خواهد شد. باطل رفتنی است و حق جهان را فراخواهد گرفت"قل جاء الحق و ذهق الباطل، ان الباطل کان ذهوقا"

دکتر محمدیان در ادامه گزارشی اجمالی از فعالیت های سازمان ارائه کرد و اضافه نمود: از جناب مستطاب حجت الاسلام والمسلمین قرائتی که همواره با نقد های سازنده خود ما را در بهبود و ارتقاء کیفی بخشیدن به کتب درسی یاری می نمایند، تشکر می کنم. البته دوستان ما در دفتر تالیف نیز برای تحقق رهنمود های سازنده ایشان نهایت تلاش را معمول می دارند.

شایان ذکر است: در ادامه پس از بیانات حجت الاسلام و المسلمین قرائتی، از جانبازان سازمان با اهداء لوح تقدیر، تجلیل گردید.

تاریخ خبر: 
سه شنبه, 12 خرداد, 1394

نظرات

خمینی را دو ست می داریم ، به خمینی عشق می ورزیم نه بخاطر اینکه رهبری بود در میان رهبران ، یا مرد انقلابی بود مانند دیگر رهبران انقلاب، یااینکه مبارزه بود همچون دیگر اهلِ مبارزه ،نه ! خمینی را دوست می داریم چون مرد خدا بود ،نائب امام زمان بود ،نشان پیامبر را با خود داشت ،او بامردم خود یک دل و یک رو بود ،او کاخ نشین نبود ، او سلطه جو نبود ،او سلطه گر نبود ،او سیاست باز نبود، او گندم نمای جو فروش نبود ، او امیر دلها بود، او همان را که باور داشت ، می گفت و انجام می داد، برای همین است که خمینی عشق پاک و پایدار ماست. راه خمینی در امتداد وجودش "خامنه ای" ماندگار باد.

امام خمینی حقیقت ماندگار در حافظه تاریخ است ،هرگز فراموش نخواهد شد

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.