پیام تسلیت معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدیان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در پیام های تسلیت جداگانه ای درگذشت خواهر مکرمه مقام معظم رهبری، والده ماجده ریاست محترم جمهوری و نیز همسر گرامی آیت الله جنتی را تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب (حفظه الله تعالی):

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامت برکاته

رهبر معظم انقلاب اسلامی

سلام علیکم بما صبرتم

اندوه خاطر حضرت عالی درغم فقدان خواهر گرانقدرتان موحب تأثر گردید. مصیبت درگذشت آن بانوی مومنه و فاضله را به محضر شریف شما و بیت مکرم تسلیت عرض می نمایم. از درگاه حضرت باری رحمت و غفران واسعه برای آن فقیده ی سعیده و صبر و اجر برای عموم بازماندگان خواستارم. از خداوند متعال دوام برکات وجودی آن رهبر فرزانه را در هدایت امّت اسلامی تحت توجهات حضرت حجّت ارواحنا فداه مسألت می نمایم .

محی الدین محمدیان


متن پیام تسلیت به حضور ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران:

حضرت حجةالاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم بما صبرتم

مصیبت درگذشت والده ماجده حضرت عالی را به حضور شما و تمام خانواده های سوگوار تسلیت عرض می نمایم . از درگاه خداوندی برای آن مادر پرهیزگار، که فرزندان خدوم و صالحی را صدقه جاریه خویش ساخته است، غفران و رحمت واسعه و برای تمام بازماندگان صبر وا جر مسألت می نمایم. سلامت و عزت حضرت عالی را در دوام خدمت به نظام جمهوری اسلامی همراه با توفیقات روز افزون آرزومندم .

محی الدین محمدیان


متن پیام تسلیت به حضور حضرت آیت الله جنتی:

حضرت آیت‌الله جنتی دامت برکاته

دبیر محترم شورای نگهبان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم بما صبرتم

مصیبت درگذشت همسر مؤمنه،‌ انقلابی و فداکار جنابعالی را به حضورتان تسلیت عرض می‌نمایم. از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت و غفران واسعه الهی و جلوس در سر سفره سیده بانوان عالم فاطمه‌زهراسلام‌الله علیها مسألت می‌نمایم. برای عموم بازماندگان و مصیبت دیدگان صبر و اجر جزیل آرزومندم. سلامت و عزت و سربلندی آن فقیه نستوه را در دوام خدمت به اسلام و مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی از آستان حضرت حق تعالی درخواست دارم.

محی الدین محمدیان

تاریخ خبر: 
شنبه, 8 فروردين, 1394

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.