نقش آموزش و پرورش در تحولات اجتماعی

اشاره
حجةالاسلام والمسلمین دکتر محی الدین بهرام محمدیان، معاون وزیر و رییس « سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی » وزارت آموزش و پرورش است. او به عنوان یک متفکر و اندیشمند اسلامی، نگاه های جامع الاطراف، عمیق، دوراندیشانه و خاصی به حوزۀ آموزش و پرورش و کارکردهای آن دارد. قصد ما این بود که درخصوص کتابهای درسی علوم اجتماعی، با بالاترین مقام مسئول در این حوزه سؤالاتی را مطرح کنیم، اما وی در اولین سؤال با دیدی جامع، مسئله را به کلیت آموزش و پرورش انتقال دادند. در ادامه نیز، دربارة نقش کتابهای درسی در تحولات اجتماعی، با تسلط بر موضوع، پاسخهای منطقی و عالمانه ای ارائه کردند. « رشد آموزش علوم اجتماعی » ضمن سپاس از تلاشهای علمی ایشان، نظر خوانندگان را به این گفت وگو جلب می کند.

فایل گفتگو: 

نظرات

بسيار خوب بود اااااااااااااااااااااااااااااااااايا معلمان محترم ومسئولان اموزش وپرورش نيز اينگونه نگاه ميكنند؟

باسلام برای پایه های پنجم وششم دبستان از دبیران تخصصی استفاده کنید جهت امادگی بیشتر دانش اموزان برای ورود به متوسطه اول وهمچنین کیفیت بخشی به اموزشها وهمچنین کاهش نیروهای مازاد وبرای ورود به اول دبستان هم پیش دبستانی را جهت امادگی دانش اموزان به اول دبستان اجباری کنید وهمچنین در راستای تحول بنیادین وتحقق جامعه ای سالم وصالح در اموزش وپرورش وپرورش انسانهایی اندیشمند وصالح وتحقق جامعه ای پاک وعلوی دروس اشنایی با تفسیر قران کریم وفلسفه عمومی واشنایی با اخلاق اسلامی را در متوسطه دوم قرار دهید و به این منظور می توانید تعداد روزهای ساعات هشت ساعته را درمدارس بیشتر کنید در متوسطه دوم ویا پنج شنبه های متوسطه دوم را فعال کنید .با تشکر

با سلام لطفا مدیران ومعاونین اموزشی را هر سه سال یکبار در مدارس عوض کنید خصوصا در متوسطه دوم.جهت جلوگیری از تبعیض بین دبیران .باتشکر.

نظر دهید

3 + 9 =
حاصل جمع بالا را وارد کنید.